torsdag 8 september 2011

vitt med kanel i

Alllaaaah allaaaahh jag gjorde precis ngt jag inte får. Eller ah det var ca 2 timmar sedan nu.
Jag säger inte vad de va
Det var inte bra. Men jag mår bra nu så ingen skada skedd.
Ne precis!

En bild?
okej.

Kan inte låta bli.

Jag har druckit massa vatten. Det var gotti.
Imorrn har jag inte praktik!!!!!!!!!! <3
Vilket har gjort min fredag!
Jag går bara från 11.40-12-20 <3
Så är min fredag!
Och Emelie kommer imorrn!!!!!!!!!
Åh äntligen!
Okej.
Sen har jag ett ärende att göra. Vilket känns tungt.
Måste kila liksom och kika lite på ngt som är hemligt.
Så ah
Jobbigt där.
Men får hjälp kanske?
Hoppas de.
Annars är jag stark nog att klara de själv.

Hahha
Okej random 3000
Vet de redan !!!!!!!!!
Ne ska la va social nu

hejdå

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar