onsdag 14 september 2011

Asså, ah, venne men är sussa ska jag nog göra

Fy vad trött jag är.


Vfr är jag det? Funderar starkt på att sova i typ 30-60 min.
Idag har jag och emma varit kreativa så en massa bilder finns nu på datan.
Ska slänga te med ngn också bara för de.
Hahah KUL!
Hahhaha men serri, bilderna är kul.
Ni får se sen.

Okej ikv ska jag inte träna.
Skönt
Emma ska sova här inatt.
Mhmmmmm.........
Alltid skönt att ha ngn här hemma om kvällen. Då slipper jag tänka så himla mkt.
Man tar semester från Mars lite.
Det gillas.
Min katt.... hahaha hon är så.
Ah
Vad säger man?
Vah?
Kissen?
hahahahh
Hon leker nu
Men hon är nog lite trött också
Fast ne
Uppmärksamhets-törstande bara tror jag.
När folk kräver de gillas de inte. När de vill ha de fast de fattar inte de själva då är de ok.

Haha.
Ska fan söva lite.
Ska äta ikv på after work
(Y)
Ska bli mys de med.
Fotograferingen va idag med.
Tror de blir bra faktiskt.
Skönt det.
FAN VA TRÖTT JAG ÄR !
Ledsen smile på det
:(
så, två prickar och en sne:ad mun så det ser ut som en ledsen gubbe
Eller tjej kanske?
Venne.

Så nu:
BILDER!









Kul.



haha ja.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar