tisdag 27 september 2011

Tråkigt det som inte är KUL!

Jag har jobbat lite nu. Och ah... jag har även lämnat in ett arbete.
Jag är såååååååååååå JÄVLA rastlös nu.
Åh
Jag försökte ringa en kompis förut men NÄÄÄÄ hon svarar inte.
Så det var tråkigt.
Ikv är det Håkans och Karins pass.
Det ska bli awesome!
Men jag måste vara lite försiktig. Så kommer antagligen inte ta i för mkt.
Eller så gör jag de ändå.
Får se, får se.
Helena ska med ikv! Åh det ska bli så roligt att träffa henne igen!
Har inte träffat henne på 100 år känns de som.

Kom på en sak, v 44 är inte långt kvar...
Rihanna är v 44..
JIPPPPI!
Snart händer det!
Såg Jägarna 2 i söndags, den var sjukt bra!

Sen så ah, mamma söv över. Men hon är sjuk. Så hag får nog byta sängkläder.
Det är liksom "Sjuk" överallt i sängen.
Ehuuuu..
Hahha ne mamma är inte äcklig, men jag vill inte bli sjuk
Fast jag känner mig lite sjuk?
Aja
:)
Smile*

Emma jobbar engelska nu. Vill att hon ska bjuda mig på en kaffe nu.
Men ah, får vänta.

hihiiiiiihhiiii

Har upptäckt att jag vill ha ngn nära som skriver blogg. Eller asså, jag har faktiskt 2 nära som har blogg.
Men den ena lägger typ upp 2 inlägg om veckan så det är ju inte så kul för mig som är en läsare.
Men den andra lägger u minst 1 om dagen. Det gillas!
Men när jag menar en som är nära som skriver blogg menar jag skriver som i skriver hela tiden.
Hade varit nice.

Vad äre för mat idag?
Hungrig.
Fan knep.
Åt havregrynsgröt förut.
Äter inte frukost under skoldagar, och jag har bestämt att byta mönstret.
Jag har en tendens att vara lite småsugen på kvällen, men har faktiskt upptäckt att äter man frukost så minskar det där med att man är småsugen på kvällen.
(Y)
Nice.

Sen tror jag på att måste ha mat i magen för att orka. Även om man inte är hungrig.
Fast jag hatar känslan av att vara fööööör mätt.
Då känner man sig tjock.
hiihihihi
Fun
Funlight*

Puss <3


En gammal bild från 2:an.
Hihihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar