lördag 3 september 2011

Glaset med det rosa i

Har klippt mig idag. Vilket kändes skönt.
Ska även färga håret ikv.
Sen så va jag hos min farmor förut
Sedan så kommer Lillie ikv.
Spännande.
Ojha!

Igår hade jag Helena , victoria och sofia här.
Jätte mysigt. Vi hyrde film och gotta oss.
Det behövdes med lite sällskap.
Så man kunde tänka på lite annat.

Fast ah...
Hmmm.
Mitt huvud är lite på mars nu.
Men jag är med i svängarna alltså.
Men huvudet är lite på mars.

Här kommer ne text som jag skrev på fb igår:


"I want my memories to just be a picture, so I can go and take a look at them and then just walk away."

Vet inte hur jag kom på den. Eller jo det gör jag visst.
Det finns en tanke bakom.
Men ah.
Det är minne nu.
Okej.

På tal om inte det.
Jag är typ sjuk samtidigt så är jag inte det?
Lite jobbigt.
Men jag ska träna imorrn.
Är taggad.
Jag vill åka till gbg.
Sen har jag 3 prov på måndag.
Känns väldigt mkt hästkuk
Vill ni veta en kul sak:
Axel har druckit en drink som hette "häst-kuk" 
Kul va?
Hhahahaha

Fast nja.
Ikväll kommer det komma upp en bild.
Tror jag.
Jo men det gör det nog.
Kul så ni kan se.

Happppp aaaaa doooooooh

Förlåt, jag låter så sadface hela tiden.
Förlåt.

puss<3

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaa Julia!!!! Så fort jag är frisk nog för att börja träna igen då hugger jag tag i dig! PUSS

    SvaraRadera