tisdag 6 september 2011

En vacker tjej och kissen efter jobbet

Jag är hemma nu. Jag har jobbat. Det gick bra.
Fan saknar jöbbet lite.

Hahah en kille jobba där
De va kul
Gissa vad, imorrn börjag jag 8 ist för kavrt i 10.
Ja det är så jobbigt att jag vill elda ner huset
Fast ne
På donken har vi en ny burkare. "Mcleif". coolt.

Tänk om ngn burgare kunde heta Mcjulia. Eller Mcthieme?? Eller åh
Mcjullan <3 hahahhahah med exrta mkt ost!!!!!!!!!!!!!

Åh bajs-sött ju.
Eller?
okej.

Ngt som va kul, det va att när burgaren inte fanns klart sa jag noll Leif. Leif är död.
haha.
Vet, torrt.

Men ah lite half fun.
Fun light*

Min nya radio är igång,
Emma fixa den
(Y)
haha
Men ah, Emma ska sova över igen
<3
MEn jag är lite trött
Men jag och emma ska gå lite snart.
Det ska bli skönt
Det blåser ute så vi får hoppas att vi får ngt i ansiktet. RIKTIGT JÄVLA SMÄRSCH I FACET!
fast ne
fun
funlight*

skulle lägga upp en bild men hepp gick inte
BAJSA NER DIG SNÄLLA OCH KLETA IN DET I ANSIKTET!
Okej

Puss <3
Min första i bloggen bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar