torsdag 22 september 2011

Nerv

När mina nerver är så nervösa så syns inte de utåt men innanför kroppen så springer jag omkring som ett riktigt efterblivet barn och springer och springer och springer.
Jag har en förmåga att stressa upp mig en del, fast det inte syns. Det ni ser är en sengångare på 100 år som knappt kan gå.
Hahhahahha cirkus möller så.
Tryckt i mig två mackor nu. Skönt. Även piller och vitaminboost. Så nu jävlar här ska dagen börja!
hahah

Gud, hatar mig själv ibland.
Ne men sen idag så har jag bara en lektion. (Y)
Skönt
Ska träffa Jannike sen.
Hjärta på det
<3
så.
MIn kisse störde inte mig inatt
Det var skönt

Snart så smäller det saker.
Det ska bli spännande.
Väldigt spännande.

Men nu ska jag väl göra mig lite snygger så man kan visa upp sig utan att skämmas?
Hejdå kära kompisar/bloggläsare!

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar