torsdag 29 september 2011

Julia Thieme

Den där jäkla titeln! Hatar den asmkt för jag vet inte vad jag ska skriva där!
ah....

Igår va det en vanlig skoldag enligt mig. Vi testade mössor (STUDENTMÖSSA) hahah CAPS LOCK som FAN!!!!!!
heheh förlåt men det bevisar verkligen att det är vi som ska ta studenten till våren. Jag är så himla taggad så det finns inte!
Trevligt.
Sak som är lite kul, gissa vad. Äter Havregrynsgröt!
hihihihi äter det varje morgon nu.
Har för övrigt inte ätit ngt på morgonen förut. Jag vet inte men har liksom alltid tyckt (iaf sen 8:an) att det är onödigt med frukost. Det är bara för att vi äter skolmat halv 11. Och det är så himla tidigt. Så man har liksom klarat av att hålla på frukosten. LIKSOM, LIKSOM, LIKSOM!

Kände att det blev en del av de jävla ordet*

Men då vet ni det. Och KAFFE dricker jag såklart också. Den är jag aldrig utan.
hihihihih

Kom även ut i förrgår att jag är nygaddad på revbenspartiet.
Jag hade inte tänkt från början att lägga upp den på fb, men kände sen att fan.. har lagt upp på de andra varför ska jag inte lägga upp den 3:e jag har.
Det var så himla kul att det var så många som gilla och kommenterade! Det gjorde nog min dag lite. Det var jätte kul verkligen!

Igår va jag med Emma efter skolan också. Det var mysigt. Vi handla lite.
För hon har en speciell vän som idag, ska ha det lite extra bra. Det önskar jag henne verkligen att hon har! Så det blir nog bra serru.

Det är torsdag idag. Fan sjukt att veckorna går som de gör. Men jag klagar inte ngt. Det är nästan skönt att det går som det gör. Dock har vi lite arbeten som ska göras så man är ju såklart ALLTID lite nerrvig.
Men men FAN det går la!
WHAT THE FUCK?!?
hiihihi

Sen så har min kisse skött sig ganska bra de senaste hemma. Det är nice.
Missen lilla.

Längtar till nästa vecka. Då kommer en väldigt saknad person hit och ska bosätta sig här.
LÄNGTAR SOM FAN!
Jo men det gör jag verkligen. Behöver prata av mig lite.

Ikv så är det StationMedel asbra pass enligt mig så ikv ska det tränas.
Idag ska jag till tandläkarn också så jag kommer inte till skolan idag. Inte vad jag vet, kanske lite. Behöver jobba lite i skolan ändå...
Ahh det löser sig säkert.

Ne men ah. Saker och ting är lite svårt. Det är såklart lättare när man bara ler och ser glad ut. Oftast.
Men sen när man är ensam är återigen lite .... ah. Inte lika glatt längre.
Jag vet inte vad jag ska säga.

Hejdå finisar!

Puss <3

4 kommentarer:

  1. Hej julia :) va kostade din gaddning och hur lång tid tog den ? kram

    SvaraRadera
  2. Hej kära ano. Den kosta 2000 kr och tog ca 2 timmar. kram

    SvaraRadera
  3. oj hjälp två timmar, va det jobbigt ? gjorde den ont ? kram

    SvaraRadera
  4. Asså ne, det är inte jobbigt. Ja det gör ont men man klarar smärtan. :)

    SvaraRadera