tisdag 6 september 2011

Just när allt kanske hade varit ok

Just nu är jag inte på bra humör
Vill vara ledig
Vill bara att allt plugg jag måste göra ska vara klart
Vill känna mig vacker
Vill inte vara sjuk
Ont i halsen vilket inte är kul
Jag vill att min kära vän kommer till skolan.
Saknar henne
Jag vill ha fredag
Då kommer en annan jävligt saknad person hit
Jag orkar inte nu
Jag lever på mars men de som bor där kastar ut mig hela tiden
Och jag vet inte vfr de gör de
Jag har inte stannat där så jävla mkt
Okej

Men en sak vet jag, det är att min kisse är finast just nu.


Okej, jag ser inte okej ut
Men ni måste allt acceptera mitt utseende i fula dar med.

Puss <3

2 kommentarer:

  1. Hej siss!
    Lillie är så söööt!!! Fan vad jag ska gosa med henne i helgen!!! Vill träna med dig. Får så mycket pepp av dig när vi tränar, kommer v.40 och v.46 och kör ihop med dig och tess. Blir jävligt roligt att då få testa håkans och karins =) Pepp!!! Saknar dig
    FUCK ska på hajk nästa vecka...sova i jorden typ. Jag å småkryp? ingen bra kombo!! Äckligt....men ska faaaan fixa det. Haalllaa aaalllaaaa!!!! På den!!! Jävla fucking skit....hatart!!!!

    Tur att vi ses snart, saknar dig som faann. Känner mig ensam så vi kan vara ensamma ihop...blega fäjjan mmm till helgen. Kan ta med korten från turki så du kan få ladda av dem om du vill....ska bara komma ihåg det med=) minne vad är det?????
    Ordbajsssssssss, ska på ett jävligt roligt steppass idag med lennie. Han är jävligt grym!!! Pepp som fann!!!!!!! Ska köra skiten ur mig, yes i WILL!!!!!
    <3 Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Hahha du har tagit mina ord så jävla mkt siss :D! Eller så har vi umgås tok förmkt att du likanr mig nu när du skriver DE ÄR NICE VILKET FALL SOM HELST!
    ja nästa vecka ska jag gå på karin och håkans! :DLÄNGATR!!!!!!!!!

    SvaraRadera