tisdag 13 september 2011

Hallah hallah!!!!!!!!!!!!!!

Asså härrrrrrrrrrrrreguuuuuuuuuuud!!!!!!!
De passet som jag gick på nu var så jävla braaaa!
ÄLSKAR DET, HELVETE VAD JAG TOG I! så jävla fucking bäst är jag!
Nä men kul va de.

OKej då vet alla det.
Nu är jag trött, imorrn ska jag inte träna. Behöver min kära vilodag också.
Dock kändes de lite (men bara lite, inte mkt) i benhinnorna..... Inte kul. Men jag har smörjt med en salva som ska vara bra mot det.
Så får se, får se.
På lördag har jag tänkt att åka till gbg för att köpa ett par nya skor. Både jympaskor och springskor.
Jag ska inte shoppa alltså.
För de ska jag och Jannike göra ihop om ca 3 veckor.
Men skorna måste jag ha. Kanske hinner få mer ont annars.
Jag kör ju på min hårdträning nu.
Eller ah typ.


Sen åker jag faktiskt till gbg för att träffa Emelie också.
Henne saknar jag jätte mkt redan.
:(

Men jag ska kolla med Therese (siss) om hon vill åka med.

Imorrn är de skolfotografering.
ORKA!?!?!?!
Jo men jag orkar. Men det känns lite jobbigt.
För, jag vill inte se ful ut och känna att mitt självförtroende blir sämre.
hahah
Ne men det är ju så många som tittar och får sin uppfattning därifrån.
Fast egentligen, SKIT SAMMA. Att de ser mig där betyder INTE att jag är så som de uppfattar mig.
Ne ska va mig själv imorrn.
Så då va fotograferings-snacket klart.

Imorrn behöver jag plugga.
Hatar när man säger de till alla.
Att man ska plugga
Det låter så himla trååkigt.
Som att man är en liten tönt på 14 bast och har mvg i allt och verkligen vill säga de till alla, och tror att man är jätte cool när man egentligen bara blir mer hatad av de som har kassa betyg...
Cirkus möller så..

haha ca*

men nu ska jag allt kolla tv.
Ska köra menyskrivning imorrn och öl-uppsatsen imorrn också om jag hinner.


Så happ happ funny....!

Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar