lördag 10 september 2011

En delad morgon med de kära

Att min morgonen va skön.
Jag söööv ända till halv 9. SENT JUE
hahaa

Igår kom äntligen Emelie.
Och titta noga på ordet "äntligen"
ÄNTLIGEN!
ahhaaaa
Hon tycker om min kisse iaf
hahha
Igår skjutsa vi några brudar till Stadt. Nice
Vi gjorde även fruktsallad och hade vaniljvisp te de.
Yummme!
Sedan så dansa vi ganska mkt.
Haha
Ni kommer förstå en annan tid varför.
Jag vill inte avslöja för mkt lix!
Idag då?
Ska handla handukar.
Plugga!?!??!
Mamma kommer sen lite.
Jobb ikv.... 16.45-23.00
Duger la.
Fan va trött jag är?
Jag har så mkt att tänka på nu känns de som.
Inte bra.
Eller ah.
Ne men usch mitt hövve spricker snart..

Okej
Men jag skriver sen kanske.
Nu ska jag lägga upp bilder

(IGEN)
hahahaa

Me Gusta





Våra One Piese*

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar