måndag 12 september 2011

utkörd

Och jag är stolt över min ork.
Jag träna asbra förut enligt mig
hahhaa

Okej.

Ngt jag stör mig på:
Kan inte folk svara?
Okej det var ngt jag stör mig på

Är ur focus fortfarande.
Lite halv knep
Men Gissa vad?
Köpte Bh förut!
En sån där skön från Hm som jag redan har en rosa av.
Den här är grön...
Mhmm.....
Sen har jag gjort massa idag
STOLT****

Mamma ligger i soffan nu.
Mys på att hon är här.
Min kisse däremot, hon dampar
Fast nu blev hon trött.
Så nu ligger hon bara i soffan hon med.
Söt.

Imorrn går jag 8-16
Mys
Nej
Men det funkar
Jag vill plugga!
Är lite efter
GISSA VAD???
Imorrn är det håkans och karins pass kl 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STORT JÄVLA HJÄRTA PÅ DET!
Hjärta rött

Hahha överdrivet?
-NEJ!
Okej då. Det dög väl. Kunde valt en större.
-hahahahahah HAHA

Ne men serri nu ska jag kolla tv
Köpte läppstift förut
Ohhhh tjejigt 30000
Men gillar röda läppar
Ngt som är sensuellt och sexi.
Mhm....


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar