söndag 18 september 2011

Sorry. Jag vet. Jag suger bäver balle

hej

Nu ska jag skriva "ganska" långt så om redan känner att ni inte pallar SLUTA NU!
Fast jag vill att ni läser (a)

I fredags så faila jag det första jag gjorde på morgonen. Hahha
Jag ska ha APU på Stenporten men av ngn anledning så fick jag för mig att jag skulle vara på Stenhammar.
Hahha så dit försökte jag hitta till först. Sen kommer jag dit och dom som jobbar där ba:
- Hahha vah? Vi ska inte ha ngn julia här....?
Men jag ska ju va här eller? Har inte min lärare Berith hört med er att jag skulle komma?
- Neheee..... Men vad heter den personen som Berith hörde med då?
Ylva eller Yvonne?
- Jaha okej för det finns en Yvonne på Stenporten annars....
FAN!
- Då får du nog skynda dig dit :)
Hahahah ja... Usch vad pinsamt!!!! Förlåt för att jag störde er!
- Hahah nej då... inget du behöver bekymra dig om!  
Ne.. tack!

Sen åkte jag till Stenporten. Va faktiskt helt suveränt där!

Sen skulle jag på klassfest men det hände en sak som gjorde att vi inte kunde va hos Jakob.
Och då frågade en om jag kunde ha här ist.... .
Jag ba: okej kom halv 8 ikv då. Och jag har katt så snälla visa lite respekt!
Alla kom och fan va bra allt gick!
Helt kalas-bra va det!
Men dock så kom inte jag i säng förrän vid 3 på natta och jag skulle upp 8 för att åka till Gbg på lördagen....
Så ahh min natt va ganska jobbig för jag vet inte men min kisse är så jävla rastlös att hon gärna leker med mig på natten och FAN jag vill sova.
Men ah jag kom till gbg iaf...
Träffa Emelie. Min lilla siss <3
Jag köpte löparskor och Jympaskor, träningslinne och sockar.
Nice! Nu jävlar! Här ska tränas!
Men det var mysigt i göteborg.
Så det var jobbigt att lämna de också.
Det är så skönt att bara försvinna från allt i Lisch och bara leva i en bubbla.
Sen på kvällen kom Jannike hit. Vi titta Tv och tjöta en massa!
Det är guldvärt att ha henne hemma.
Vi ses ju inte så jätte mkt och när vi väl ses måste man ta till vara på all tid som finns.
Hon är så fin Jannike.
Sen va jag så jävla trött så jag la mig ca kvart över 22.
Men min kisse är så jobbig på natten nu för tiden!??!?!
Så hon är på mig hela tiden och smårivs och håller på och leker.
Fan va jag hata kattfan i natt.
Ne men det är jobbigt att vara såååååå trött och inte får sova ordentligt!
Idag då?
Ska försöka plugga lite
Men bara lite
Sen ska jag jobba 14-22
Så hela dagen är borta typ.
Sen är det skola igen imorrn.
fun
funlight*


Okej ska sluta nu men nu vet ni vart min helg tog vägen.
Puss<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar