onsdag 7 september 2011

OHHHHOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHO

Just nu sitter jag och försöker knacka in i mitt huvud att jag borde plugga. MEN HAR INTE LUST!
Jag vill bara träna!
HAHHA
Känner mig tjock
(Y)
Men jag är mkt bättre
Har inte lika ont längre
I halsen alltså.
Ska åka till farmor snart tänkte jag.
Imorrn börjar jag sent
Gött
haha
Men idag gick jag i skolan
Kul

Fast det gick bra.
Jag har städat hemma
GÖTT MOS ÄR DET JUE!
Ok men nu äter jag kesella
(Y)
ME GUSTA

MEn jag är lite hungrig egentligen
Aja skitsamma. Det fixar sig ju. Ska sno ngt från farmor
ME GUSTA igen.

Idag fick vi mat ute. Alltså grillat. Gissa vad, de hade vegetariskt också. Det var fan gött.
Ska göra de hemma ngn gång.

MEn nu blev jag lite depp.
Igen
ahha
Fast ne
Bara de att jag lyssnar på en låt som var med ganska mkt i turk.
Åh jag saknar turk.
Hade så bra där.
Man levde i en bubbla liksom. Man kände inte efter eller ngt. Man bara gjorde man ville och hade lust med.
Aja.
Att leva i Sverige duger la de med.
Jag vill träna!
Vill träna:
*Skivstång- *intrevall/flex Först med Inger sen med Angeta? Fan kommer inte ihåg va hon heter
*Medel puls med HÅKAN OCH KARIN! <3
*Station Medel med Cissi
*Medel pass med Sara <3
Kanske ngt mer?
Vet inte men är sjukt sugen iaf

Okej tjötat klart nu.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar