fredag 23 september 2011

hej fredagen som känns som att den inte ska va

Jag vet inte men det känns inte som fredag idag?
Veckan har gått ovanligt fort eller ??
hahha skönt
Ovanligt skönt...

Jag har städat (Y)
Väntar på mina fina sissisar. <3
Och är nyduschad och känenr mig road.
Dock var min natt inte så bra
Den va jobbig.
Vakna mitt i natta och tänkte bara på en massa jobbiga saker som gör mig ledsen.
Så kunde knappt sova

Sen fick jag en dyr nota från Telia. Jag har inte fått ngn räkning sen jag skaffa mobila bredband...
och det fick jag i juli..
Så ah den var inte så billig
Men men, jag visste att den skulle bli dyr.
ja idag är den 23 vilket betyder att jag har jobbschema och att min lön kommer om 2 dar.
(Y)
Sen är det snart oktober
Vilket känns....
Härligt!
Jag klagar inte.
Jag känner att det är skönt att tiden går lite.
Imorrn har jag en viktigt dag framför mig
OMFG!
hahah
Berättar imorrn vad det är
blink blink..

Hihihihiihihihihihhiihihihh

Men nu har jag tråkigt 3000 för jag väntar ju på mina siss
Så tiden nu är rövtrökigt med en massa diarré-bajs i. Sedan har ngn spytt på de.
Så tråkigt är det nu.
ha. ha.

Okej Mogen_tjej_93@hotmail.com
haha det var omoget. Jag vet det. Men jag skrattade lite inombords.
Då är det okej.

Hihihiihihi

ne men nu ska jag kila, mår illa nu av tråkighet.
Inte kul, inte okej, inte värt mödan.

Hejdå kompisar.





Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar