fredag 9 september 2011

Saker jag gillar. Okej bry er inte! Snälla?

Ville bara skriva några vackra rader om vad jag tycker om.
Kul sak vah????

*Jag älskar smält ost
* Jag älskar Ica-klockans mixsallad
* Jag älskar att va med människor som jag älskar
* Älskar skräck
*Älskar friskis- Speciellt Håkan/Karin- Cissi- Sara
* Älskar kissar
*Älskar när man har städat
*Älskar stora pösiga kläder
*Älskar tatueringar
*Älskar rock
*Älskar att jag kan säga till en person att hon/han är snygg eller liknande
*Älskar att jag vet vad jag vill ha
*Älskar min farmor
*Älskar matlagning
*Älskar fullspäckat schema
*Älskar när det är nya sängkläder i sängen
*Älskar att spela spel med massa godingar
*Älskar rockstilen
*Älskar killar som kan vara sig själva/vänner med mig
*Älskar när brudar är så framåt och vågar prata. Inte sitta och hålla tyst
*Älskar mohito med exrta mkt lime och mynta
*Älskar lakris/mörk choklad
*Älskar när tjejer har snygga jeans eller ngt som framhäver bena.
*Älskar killar när de ha ljusa jeans. Deras röv framhävs.
*Älskar när folk ändrar sin frisyr hel och hållet och vågar
*Älskar ärlighet
*Älskar att jag kan hålla på hemlisar
*Älskar hårda tag... utan att mena allt för mkt nu
*Älskar att dansa till awesome musik
*Älskar spontana saker
*Älskar att jag kan planera
*Älskar julen
*Älskar varma sommar-kvällar
*Älskar att upptäcka saker/resa
*Älskar min kalender
*Älskar att kyssas
* Älskar att krama alla- speciellt när jag ser att de behöver en
* Älskar att ge komplimanger
* Älskar mitt lugn.

Okej finns en del jag tycker om. Haha
Väldigt kul att läsa
NEJ VET DE REDAN FÖR FAN!
hahahhahhahaha


Puss <3




1 kommentar: