måndag 19 september 2011

Ormsalva

Jo men så heter den krämen som jag smörjer in mitt ben med.
Okej dagen har varit okej. Dock blev jag fucking trött sen när vi slutade.
Men att peppa sig själv till friskis gjorde mig pigg igen.
Awesome!
Och jag hade de nya jympa-skorna på mig, och HELVETE VA BRA DE VAR!
Älskar dom redan!
Hahhahhaaa, jag vet det låter så himla... ah.
Men nä serri, älskar dom.

Nu väntar jag på mamma. Hon ska sova här.
hjärta på det:
<3
så.

Sen så är jag just nu på ett gött humör.
Och det gillar jag.
Min syster ska ringa mig.
Saknar henne.
Usch

Nu kollar jag Idol.
Hahha
Det är kul.
Min kisse har slarvat bort alla leksaker?
Det är lite jobbigt för nu har hon inget att leka med.
Tråkigt för henne?
Sen är jag skittaggad för en grej som händer snart.
Eller rättare sagt 2 saker som ska hända....
hahahha så kul kommer det att bli!

Längtar 3000.

Har lingon-veckan nu btw- inte kul.
Men men fick choklad på vin-provningen förut.
Nice (Y)

Hahah ska köpa lite vin tror jag, så man har hemma liksom.
Gött ju?

Hahha ja.

Nä nu ska jag lägga ner för ikv.


Puss mina godingar. Ni vet att jag tycker om er.
För de gör jag.

Puss <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar