fredag 2 september 2011

Ett inlägg från en med bruna händer.

Hej alla människor. Lite halv sköj med ett inlägg sådär på kvälls-kvisten.
Jag tänker inte säga så jätte jävla mkt om turk. jag orkar inte. Det är så sjukt mkt som har hänt där så undrar man ngt får man fråga.
Okej en :) på det, :)
Men jag kan säga att jag har haft en underbar vecka. Helt sjukt att jag är hemma nu.
Vill tillbaka.
Saknar turk. Saknar allt som finns där. Värmen, friheten, Istanbull, människorna, turkarna..
haha
typ.
Hela veckan har jag inprincip bara varit med Emelie (siss) och ah jag vill bara säga att jag trodde inte man kunde lära känna ngn mer, när man redan känner personen in och ut.
Jag ger henne ett stort bara för det.

Ska jag vara ärlig?
Så vill jag bara tillbaka till Turkiet.  Hade det så jävla underbart.
Jag har inte landat i Sverige än känns det som. Känns knepigt.
En vecka liksom.
And my mind is so fuck up!
No sorry, but what can i say. I tout at this holiday just only gonna be a holiday.  But.. no. It was så much more and what i ever nerver can get.
I love it and i hate it to.
If i have time, many and yeah.. . so will I be there again.

Ne men idag så har jag inte gjort mer än att träffat folk, vart med farmor, tränat och umgås med klassen.
Vet inte vfr jag kände för att skriva här.
Men lite mysigt ändå.
Jag köpte One piece i turk.
Skönt.

Nä ska sova nu.



                                             Me and my sister Emelie. So beautiful....

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar