måndag 5 september 2011

När droppen når huvudet, då är hatten före

Nu sitter jag i skolan. Och jag har svenska.
jag har t.o.m. prov idag.
FAN
Och jag har inte pluggat ett jävla FUCKING skit.
Men vi kommer sitta typ 3 och 3 så det kanske går lättare.
Förut fick jag veta en sak.
Gissa vad.
På fredagar har jag lektion mellan 11.40-12.20 sen har jag inget mer på fredagar.
Men nu säger Berith att jag ska ha praktik alla fredagar mellan 8-16.
FAN!
Hatar det, speciellt när de andra i klassen som inte har den kursen är lediga!
Åh.

Aja fan, skit samma.

Igår då.
Jag har halsfluss. Så jag går på penicillin.
Vilket betyder att det inte blir ngn träning på över en vecka.
...
Sadface.

Men igår kom emma.
Vi kolla bio
" Jag saknar dig"
Den va bra.
Jag grät.

Emma sov även hos mig.
Det var skönt tyckte jag.
För då slapp jag sova ensam.

Men nu ska jag ha prov.
Så hejdå


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar