söndag 25 september 2011

Söndagen och jag har inte så mkt ångets. NICE!

Ne men det har jag inte, man kan inte gå runt och ha ångest hela tiden. Bättre att man ler och ser glad ut ist.

Så idag då. Nja inte mkt som händer. Ska på bio ikv och ska träna.
Gött.
Dagen blir väl att jag diskar och plockar i ordning lite så det ser lite fint hemma igen.
Sen så funderar jag på att gå ut och gå lite. ha musik i öronen och sjunga efterblivet för mig själv och gå en promenix i det sköna vädret som är regn/mulet.
Jag har iaf inget plugg som jag måste göra nu, så det är skönt då.

I helgen då?
Ah jag har inte varit så aktiv på bloggen så får väl förklara kortfattat vad som har hänt.

I fredags så kom både mina sisses och det var Emelie och Therese om ngn undrar va dessa brudars namn är.
Vi gjorde inte så mkt än att tjöta, äta gött, prata friskis och mer därtill.
Det var verkligen hur skönt som helst att ha de hemma.  Det är så mkt hjärta på dom så det nästan är för mkt. Fast för dom, är inget för mkt.
På lördagen hade jag en väldigt viktigt (för mig) sak att utföra...
Friskis och Svettis sökte nya ledare!
Och när jag fick veta de fixa jag musik med hjälp av Emelie och hennes kille Henke. Sedan var det bara att skaffa rörelser och sen va allt klart. Bara att öva. Och det har jag gjort nu i 2 veckor. Så sen igår va utagningen kl 10 på morgonen och vi körde igång.
Det ända som är lite jobbigt är de söker ledare som kan leda på dagen eller sent på kvällen. Och jag har lite svårt för dagen för jag vet att mitt arbete eller skola är på dagen.
Sen sent på kvällen är ju lite.... ah. Men jag skrev i alla möjliga tider som jag kunde tänka mig att ha passet på.
Om jag blir uttagen...
Men de sa att det är inte att jag inte är duktig, utan att de tider som jag ville ha kanske inte går ihop med de som de söker.
Så ah, får se lite. Annars finns det uttagning 1 gång varje år. Så då får man söka igen ist.

Efter detta åkte jag och sisses till skövde och shoppa lite.
Jag handla höga jeans , blus, handdukar och sköjlmedel.
Hehhe...
Jag är nöjd.
Hoppas jag använder mina jeans bara. Är inte så mkt för tajta grejor som sitter åt och har sig..
Men de blir nog bra.
Sen på kvällen så jobbade jag på donken till halv 1 på natten. Så det blev inte filmmys hemma inte.
Men men, det var trevligt att jobba igår och prata med mina kära arbetskamrater.

Och nu ville jag inte att de skulle låta ironiskt för det var inte så jag mena!

Nej men nu har jag faktiskt skrivit lite om vad jag gjorde i helgen, så nu vet ni era bajs-kött-hööövvven!

(a)





Det här är mina älsklingar.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar