söndag 4 september 2011

Som att suga från ett sugrör.

What can i say?
Igår så klippte jag mig.
Jag är nöjd. Det är inte så kort. Men det blev allt över en decimeter som försvann.
Asgött.
Sen så kom Anna. Hon hade med sig kissen som nu förövrigt ligger och slappar bredvid mig.
Så söt.
Sen så även färgade Anna håret på mig. Håret är mörkbrunt med varma nyanser.
T.o.m lite rött i kanske? Venne men det är snyggt iaf.
Jag är nöjd.
Men sen när man har tvättat håret så är det mkt snyggare.
Okej kul va?
Nja.

Vet snackar en massa dill.

Men ngt som är lite jobbigt. Gissa vad det är.
Jag har så fruktansvärt ont i halsen. Den är så svullen att jag kan knappt svälja.
Och liksom....
Ringe mamma förut.
Hon säger att jag kanske har halsfluss.
Så sen 14.40 ska jag till sjukan för prover.
FAN!
Och jag som ville träna sen kl 18!!!!!!!
Och imorrn ville jag träna med!??!?!?!?
Helvetes jävla Piss-ANUS!
Ne men lite. Hatar att vara sjuk.
Man missar så jävla mkt
Och jag måste gå till skolan. Har fan redan missat en del!
ÅH!!!!!

Ne men fan alltså.
Nu ska jag bara ladda upp lite bilder.
Vänta..
..

Nu, nu ska jag bara lägga upp dom här.





Så, där har ni mig. Syns kanske inte hur håret är.
Men kissen ser ni.
Hon heter Lillie.
Söt.
Hon kom till mig i natt och ville sova med mig.
Finns det något bättre sällskap än det?
Svårt att tro.
hihi.

Men nu ska jag kila.
Men ville så gärna lägga upp bilderna och skriva lite.
Men jag kan skriva sen också.
Så får ni veta om jag har halsfluss och måste gå på penicillin.

Okej?
Bra.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar