söndag 11 september 2011

Pricken över i:et? What the fuck?!

Asså jag vet inte längre
Vart är jag? Vart lever jag? Vad lever jag för?
Asså, syftet är inte att låta självmords-törstande för de menar jag inte!
Men har man inte ställt den frågan förut?
Vad är det man lever för egentligen?
Och hur fort kan inte saker som är viktigt bara helt plötsligt vara oviktigt?
Jag menar inget så, så snälla tro inte de. Men ah. Jag funderar så jävla mkt nu. Och jag vet inte vart jag är längre. Står inte stadigt på jorden just nu.
Min helg har varit underbar. Emelie (siss) har varit hos mig hela helgen. Och hon har stöttat mig i allt.
Om 2 veckor har jag en viktig sak att utföra.
Vill bara ha ett "lycka till". Ni fattar ju inte ens vad jag menar. Men va fan. Säg bara lycka till Julia. Du klarar det!
Jag vill ha lycka hela tiden nu. Jag vill känna att jag kan. Och att om jag satsar så klarar jag ALLT inte bara lite.
Jag vet inte.
Det är svårt.
Allt.
Men jag älskar alla som jag älskar. Så himla mkt. Det är sjukt.
Och jag vill ha ngt som kanske inte finns. kanske aldrig får finnas. Vad vet jag?
Ne jag vet inte. Jag låter dagarna gå. Och sen får vi se vart allt leder.
Förut så träna jag. Det var skönt. Jag älskar friskis så jävla mkt.
Känns som att jag får skrika ut allt jag känner . Eller när man åker bil och har en stark låt och har på högsta volym och bara skriker med låten. Så jävla skönt är det.
Ah
Jag vill va med min trygghet nu.
Snart blir det ju
Eller ah
Förlåt jag snackar massa skit nu.
Hallah hallah....

Puss <3 

2 kommentarer:

  1. Tjo siss!!! Haft en super duper helg med dig och Lillie. Hon är så söt!!!! Kolla min blogg får du se:) saknar dig/er/hem!!!!! Faaaannn säger jag bara....ingen förstår, de vi vet!!!! Det går inte förklara....det är så jävla häftigt!!!!! Vi hörs snart babe!!!! Älskar dig <3 puss!!

    SvaraRadera
  2. ja jag vet! Äskar dig också!!!!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera