torsdag 22 september 2011

Hej du fina människa

Kan man tycka att en person är så vacker att det är sådär skönt för ögonen?
Har en tendens att kunna njuta när jag ser ngt jag tycker om. Okej bra å veta

Förut nu på passet som jag va på, var en som är min insperationskälla som träna där ikv. Vet itne vfr men hon är så jäkla snygg och hon gör att jag känner mig mer pepp än vanligt. Och är också ledare för friskis så jag ser henne en gång i veckan ändå. Men när jag ser henne blir jag så glad och vill bara se henne! Vet inte vfr men hon är så himla... åh! Jag älskar när hon är på samma pass som jag. Hon är så jäkla duktig och snygg på golvet så det är inte sant! Hon ser så jordnära ut och när man tittar på henne ser det ut som att hennes blick säger " Kom igen nu, nu kör vi gärnet" Sedan kan jag tycka att hon ser lite ut som att hon "tävlar" lite. Precis som att hon vet att man orkar mer och vill att man ska ge ännu mer bara för att visa att man kan.
Hahah förlåt men när jag ser henne blir jag så varm i kroppen.
Så då vet ni.

Aja min dag har varit super. Vet inte vfr men är sådär exrta glad idag.
Jag har mina stunder på dagen då jag tycker allt är BAJS men idag va det inte så många sådana stunder åtminstone.
Skönt
Imorrn är det praktik igen....
Asså det är gulligt att vara där men samtidigt vill jag inte va där.
Mår illa av att ha sådan praktik.
Aja vad gör man inte för 100 poäng exrta.....
Ja men nu så ska jag kolla tv.

Hejdå snyggingar.

Puss<3




2 kommentarer:

  1. söt katt fin julia :) / deepali

    SvaraRadera
  2. Sweet cat Julia! skoja ;) men sööt! <3 //Zara

    SvaraRadera