tisdag 20 september 2011

Väntar

Att jag sitter här i mina träningskläder är ju sjukt. Bytte kläder förut för en timme sen. Jag är så taggad att det fan är vasst att vara nära mig.
Ska träna Håkans och Karins medel puls om ca 45 min.
hihihihhiiiihihihihihihhihihhhiihihihihihh

Hahah ne men jag älskar dom så jävla mkt.
Blir så taggad när jag bara hör ordet medelpass puls med Karin och Håkan.

Sen så har jag lämnat in menyn idag, gött.
Men jag har ölarbete kvar.
Bajs. Ska sitta med de sista ikv tänkte jag....
hehe
Dåligt jo tack jag vet de redan. 

Det är 5 dar kvar till lön.
(Y)

Sen så hade jag kul i skolan förut. 
Vi spela pluff. Det är så himla kul. 
Hahah
Okej. 

Jag vill säga en sak.
Älskar alla jag älskar.
Verkligen sådär jätte mkt. 
Så när jag tänker på det kniper det i hjärtat på mig. 
Att, jag är inte hel utan dom.
Att om ngn av dessa skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle ta vägen.
Även om jag känner mig ensam ibland, så är jag ju inte det. För jag har ju er.
Er som jag älskar,
så mycket. 
Ni hjälper mig att vilja ta alla chanser jag får, att vara stark och visa min kärlek till andra.
Jag tackar er. 
Va dom ni är. Det är ju just de jag älskar med er. 
Massa kramar till er. Även massa kyssar som jag tvingar er att få.
<3


Ska göra mig lite fräsch nu till träningen.


Puss <3


1 kommentar:

  1. Finaste Julia!! Jag satt och fnissa med världens största leende när jag läste din underbara pepp-kommentar!!! Så nu längtar jag nästan ihjäl mig efter alla dem där roliga grejerna du beskrev :D hahaha. GE MIG HÖST känner jag mer nu än "gå och dö höst" som det var igår ahahha!!!
    Sötare person än dig får man leta efter. Du och jag kanske kan dricka varm oboy under en filt någon dag? Det lät ju über mysigt. :D Puss och kraaaam!

    SvaraRadera