torsdag 30 juni 2011

Trodde en sak, blev en annan

jobbade precis. FAN VA BRA DET GICk.
LÖÖVE de
trodde det skulle gå åt helvete.
Men det var kul och tiden flög iväg.
Så jävla gött
så inni fan
hahaah
FAAAAAAN

Svära, svära.
Men jag är ju typ jämt rastlös men nu är jag road. Ska sitta framför datan ett jävla tag, sen ska jag kolla tv. Sen ska jag läsa "syskonkärlek" ASBRA BOK LÄS FÖR FAN DEN BOKEN ERA KÖTTHUVVEN!
Eller ah tvingar er inte
Men läs den
okej
men har blivit lite brun
är skönt de
och jobbet har börjat igång
skönt de med
Underbart
Men ah
jag vet inte men jag har liksom inga bra meningar nu.
Har massa, massa, massa i mitt huvud men får inte ut dom i ord och meningar.
Ett DILEMMA 3000
okej...
ja jag vet
det blir lite för mkt nu
men ah godnatt
tror jag
Hahahha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar