onsdag 29 juni 2011

Titel?



Hatar att man måste ha en titel på dessa inlägg. Måste de stå typ öh "kaffe" och så ska allt handla om kaffe.
Okej onödigt att klaga på de.
- jo jag vet detta BELIVE me.
Har legat en del med Solvej idag. Det va jätte skönt. Ibland blev jag våter och de var bara för att vattnet kom och skvätte.
Så ja det har varit skönt.
Men en sak som grämer mig och de är att jag har fått "lite nog" av solvej.
Känner att jag behöver lite Oskar.
Asså älskar Solvej men hon är så het på gröten att jag blir lite anti ist. Hon är för på och för mkt liksom.
Vilket gör mig lite arg att jag tycker så. Liksom hon har inte viljat vara över mig på jätte länge men nu när hon vill då vill inte jag lika mkt.
Men ska försöka njuta imorrn också.
Ska jobba mellan 17-22 Det kan bli längre, blir det de spelar de ingen roll ändå känner jag.
Men ah
Nu har jag så tråkigt. Hade två nära hä precis. Dock var jag väldigt trött. Och de var även den ena med. Hon låg så sött i soffan. Hoppas hon mår bättre imorrn.

Jag är rastlös. Vill ha björnkram. Vill de verkligen.
Hade varit fint nu.
En sådan kram man blir glad av.
Men jag har min Lugi i sängen. Han väntar tappert på mig. Mys.
Men ah igen....
Jag vet att det här inläggen va lagom deprimerande.
Men har upptäckt att ....
de måste finnas lite sånt också.
Då blir de roliga "roligare"
så ja
ah





Puss, godnatt godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar