torsdag 2 juni 2011

pulver mjölk/kaffe

Hatar när det itne finns ngt hemma. Vi har inget BRÖD, MJÖLK, SMÖR, FRUKT eller ngt gott. Så ingen mjölk i mitt kaffe. SAD FACE. Ok jag grävde i skafferiet och fann...... Danmmmbarbammm cappuccino i pulver-form! Det är typ snabbkaffe med mjölkpulver och det ända man behöver är varmt vatten. Smarta saker i nödsituationer! Men det var ju inte så gått kanske. Och pulver i all sin rätt känns det äckligt att peta in de i min kropp. NU VET NI DETTA MINA KÄRA!

Trodde jag skulle bli deppig, förut när jag såg ut så var det MULET! och jag ba:
- Helvete. Även om jag hatar att va vara varm och svettig och äcklig så vill jag inte ha bort solen.
Men Solvej syns på himlen nu! She i back!

Men idag är ju inget öppet. Så ja. Det är inte mkt som händer nu. Men jag ska hämta Victoria och Sofia kl 14 och mot oändligheten och vidare ! ( Vi ska till Skara) Hahahha. Vi ska till Helena. Och fotta henne i hennes studentkläder. Happy smilie på de! (Y)

I allmäna tillstånd är mina ben spagetti igen.
Lika mysigt som i sin vanliga ordning.

HEJ SVEJS BANAN FACE!


4 kommentarer:

  1. Ett gott råd är att när man precis öppnat ett nytt kaffepaket att man då går till Affären direkt och köper ett eller 2 paket så de nödvändiga aldrig tar slut hemma. ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahh anonyma...... Smart. Tackar hjärtligt för tipset ;D

    SvaraRadera
  3. Klart man kommer med smarta tips. Jag är ju lite av en beundrare ;)

    SvaraRadera