söndag 12 juni 2011

Sinbad

Den filmen är bra. Den är nu på tv.

coolt

Men igår hade jag det bra. Väldigt bra.
Det går alltid hem att ha två brudar hos mig. Det blir avslappnat och rååååligt.

Vad gjordes mer igår?

-hmm

Jag sprang i 45-50 min i regn. HAHAH folk tyckte säkert jag var efterbliven. MEN DET VAR SKÖNT SÅ VA FAN.

Idag ska jag ha samlag med Solvej. Hoppas hon är över mig hela tiden och inte gömmer sig.
Kommer vara exrta MUMMMA i min nya BIKINI.

omg

Sedan ska eventuellt se en bruds match sen. Men den är lite "mitt i dagen" så det får jag se.
Ska också sms en brud och höra lite med henne om saker och ting.
Ska även ringa en annan brud idag kanske.
Ska ha en brud hos mig ikv.
Sedan kanske jag ska smsa en annan brud om saker.

Dessa fem är 5 olika brudar. Inte samma.
Kanske ni fatta?

Men OKEJ  KUL DETTA.

Måste städa idag med.

Sinbad.

köss

6 kommentarer:

  1. Nice! Vilken bikini?? Ses sen puss

    SvaraRadera
  2. Den som du gillar. :) ja det gör vi PUSS

    SvaraRadera
  3. Jag föredrar Megamind ;)

    SvaraRadera
  4. Har inte sett den! :( Ska ladda hem den bara för de

    SvaraRadera
  5. Den är ju skitbra....
    Next three days måste du se oxå...

    SvaraRadera
  6. Haha okej, tror jag har sett den men :D

    SvaraRadera