lördag 18 juni 2011

dam på fötterna

Städ idag i lägenheten. Skönt att de är gjort. Dax att typ börja få in alla saker och så. Men en sak som är jobbigt är att jag måste beställa skit från IKEA och de är jobbigt. För dels tar de typ 7 dar innan de kommer. Och dels så går de inte beställa för att de FUCKAR med inloggning och skit så nu måste man typ åka dit också. Och alltså de är väl kul men jag orkar inte. HAHA men måste ha mina saker. FAN.

Förlåt. Klagar ngt enormt nu.
Men ah
Men det kanske går att beställa. Då är de skönt. Men då får de bara vara en säng och tv i stora rummet. HAHA. Mys på de med då. HEHE

Jag är trött. Jag är trött
TRÖTT säger jag!
Men ikv ska jag jobba. INTE KUL FÖR 5 ÖRE. Jag är ju liksom trött.

Klaga 3000
Men ah det har varit chill idag.

Kyss på ändan. :-*

1 kommentar:

  1. De är ju alltid roligare att åka till Ikea och hämta de man vill ha där.

    Fast de roliga är ju när man kommer hem och får sätta ihop alla möbler man köpt------

    SvaraRadera