torsdag 16 juni 2011

Jag vill gå i 2:an..

fast nu är 3:orna ute och jag är en 3:a så jag är inte 2:a längre. helvete vad sugen man blir att ta STUDENTEN!!!!!
Alla är så fucking glada. jag serverade några studenter igår och alla sitter som små barn. Glada och massa pirr i magen. ÅH.
Jag smälter
fast jag vill inte a studenten nu
utan om 1 år. Vill uppleva allt.
Hoppas alla i min klass hänger på.
Inga som ballar ur.
Skulle inte va kul

Fira jannike igår. NAWSEN 300000+ på henne. Åh vad söt hon va. GULLIPLUTT
Dock känner jag mig tjock av tårta och skit. Så ska kanske ska springa lite sen. Bara lite. Är sugen å innihelvete.
Ska träna ikv också. Men att springa gör jag bara för att de är skönt. MESTA DELS så ni behöver inte tänka typ " åh vad duktig hon ska va då"
Okej.

Ledig idag. INGEN VILL VA EN 1:a HAHAHHAHA de ska städa idag. Vi 2:or slipper! (Y)
HAHAHHAHAHAhHAhAHHHAHAH

Förlåt men jo typ så.

Bara för att hon har tagit studenten. <3

4 kommentarer: