torsdag 9 juni 2011

Har en knepig..


Att alla dagar rullar på som de gör. HÄRREJISSSUS. Det är fredag imorrn. De är sjukt. Allt är typ över. Ne det är de inte, det är studentvecka också

De är kul

Och jag ska snart flytttttttttaaaaaaaaaaaaa! vilket känns helt. Det händer snart. Helt coolt.

Jag ska jobba mkt i sommar. INTE KUL

Ska göra massa kul i sommar. HAR JAG BESTÄMT.

Vad är detta för inlägg?

CP TRÅKIGT.

Förlåt

Ne men jag jobba förut

De va inte kul

jag åt turkis yoghurt förut med kakao, honung och banan. MUMMMMMMA

mina fingrar luktar lök

mina stor-tånaglar är gröna YUMMI

Det är fredag imorrn.

- vet att jag nämnde de förut.

Jag vill inte bada imorrn. INDIANER I VASSEN. (Y)

" Vi satsar på bra kvalité"







Sedan är det inge mer nu.


KÖSSSSSSS
-fast ne

5 kommentarer:

  1. wooooooooooow! King B.L.O.G.G!!!!!!!!!! FETT med !!! King! Mer inlägg. Blir alltid sadface när jag trycker mig in och inkräktar på din blogg bara för att inse att de inte har kommit upp ngr nytt inlägg... :(((((((( Mer inLÄGG för FAEN!

    SvaraRadera
  2. Fail att man inte kan skriva (utropstecken) för om man gör de så ser de fuck i mig ut som typ I lr ngt -.-

    SvaraRadera
  3. hahahhahahhah! Ska försöka skriva lite oftare dåe.... :D

    SvaraRadera
  4. Ska du flytta till egen lya ;)

    SvaraRadera