torsdag 16 juni 2011

ja men gudars

OKej vfr finns de inte ngn som kan gå ut med mig imorrn. HATA att de inte finns ngn. Hade varit kul liksom

Okej
Men träna förut FAN VA BRA DE GICK, svettades ngt enormt. mmmmmhhhh MUMMMMA

Okej. Jag är inte trött nu. Knep, jag är aldrig trött. Skulle kunna vara vaken ett bra tag till. Min lägenhet är klar. Så nu är de bara att flytta in saker. Och städa. De ska jag göra på Lördag. GÖTT jue!

Coolt liksom. Efter all väntan och ångest, så känns allt underbart nu.

Okej ko-häng

Men på Tv nu då är de inte ngt bra program

Ska upp 8 imorrn, FIXA OCH DONA
typ vara lite fin. Ska skynda till skara med victoria och sofia. Typ hinna dit innan halv 1
Stress
ME GUSTA
okej
Men fan är inte trött
Hatar att inte veta vad man gör då. Liksom allt är typ 2 gånger tråkigare

KUL ATT NI FÅR LÄSA DETTA

men jag är nöjd med dagens. Hann en del. Träna en del ME GUSTA 3000+
Imorrn slutar ju jag. Gött. v 25 är de flytt och ledighet sedan v 26 är de jobb och mer flytt på g. Hoppas jag inte är dödstrött bara. Inte kul.
Men de funkar la. Hoppas att ngn tar emot mig om jag faller så löser de sig.
Men ja nu har jag skrivit för ikv JAG UT-TRÅKAR ER SÅ DET KLIAR I RÖVA
Men de så

PUSS DÅE ERA KÖTT (a)  John Engbergs bild. Okej. Då vet ni de mina ärtor.

5 kommentarer:

  1. Har du så mycket grejer att de tar så lång tid att flytta ;)

    SvaraRadera
  2. Nja men allt jag har beställd kommer inte komma nästa vecka så de tar längre tid än väntat :(

    SvaraRadera
  3. Tråkigt. Man vill ju bli klar så man kan ha inflyttningsfest

    SvaraRadera
  4. haha du är så söt Julia! Skönt att ha någon som förstår känslan av att precis skrivit ett inlägg, och så visar det sig att man egentligen inte skrivit ett enda vettigt ord? haha
    kramis (okej typ jordens töntigaste ord, men kände att det passade in haha!)

    SvaraRadera