torsdag 23 juni 2011

Benhinnorna får aldrig vila, FUCK THEM!

Okej nu ska jag riktigt känna mig fet och äcklig. Ska inte träna fram till måndag. Det är alltså FYRA dagar UTAN träning. Och ja det är så jävla tråkigt. Då måste jag "gå" promenader för att kunna få röra på mig. Och visst de är skönt men de är inte det där svettiga som jag vill. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH
Det är så att mina benhinnor värker. Speciellt på vänster ben. Och jag har typ enligt min syster tränat för hårt och att de aldrig fått vila riktigt. Och igår när jag tränade kändes lite mer än vad det har gjort tidigare.
Förlåt
Men detta gör mig ledsen
FUCK ALL THING!
ne okej men det är tråkigt att det händer sånt här när träningen ligger ömt om mitt stora hjärta.

Okej inte mer prat om det.

På midsommar skulle de ha varit fest typ. Men de som jag ville skulle komma kunde inte. OKEJ JAG VET JAG BJÖD ER FÖR SENT men vissa planerar inte och tänkte att ni kanske inte hade de och typ tar midsommar som den kommer. Jag har kär vän Emma som är så. Hon planerar inte, utan hon fångar dagen som den kommer. Liksom. Jag har blivit mer sådan de senaste. Men jag tycker om att planera också.

KUL,  JAH JAG VET! hahahahhahahhhahahahah
Men under midsommar är vi 5 snygga brudar, och vi kommer njuta av midsommar ist för att hårdfesta. Det duger detta också. Min premiär-natt kommer vara på Fredag också. Lite kul
- Ja det tycker jag.
Jo lovar

Idag är det mest kläder och skit som ska in. heheh en del att ta tag i.
fast ne jag har inte så jävla mkt kläder ändå.
Sedan hade jag tänkt att TRÄNA men det blir inte så idag. Ska kanske om jag orkar gå en promenad sen. Får se, får se.
Skönt med torsdag tycker jag.
Även om jag hatar att jobba längtar jag lite tills man får jobba ändå. Då har man liksom börjat. Nu inväntar jag  bara jobb och de väcker ÅNGEST. Vilket inte är kul
Då njuter man ju inte
typ
Ser att Solvej lyser in genom fönsterrutan och de betyder att det "kanske" är lite sol på g.
GÖTT MOS EHH

Oj så här långt och utförligt har jag inte skrivit på 100 år.
Ursäkta mig för att tiden blev längre i ditt läsande mot vad den brukar vara.
Glad katt Hha
Happy SMILE! <3

6 kommentarer:

  1. tjo gumman!
    Finns ett bra ställe i gbg som heter löplabbet som tar fram de bästa skorna för just dina fötter men eftersom du tränar så mycket inne skulle jag satsa på ett par där först och använda mina gamla inne skor ute sen när nya är inhandlade=)

    Skulle satsa på ett par dyrare skor med stötdämpning både fram å bak. Vet inte om löplabbet säljer skor för jympa..??kanske??

    Mysig midsommar ni säkert kommer att få syster yster=) Puss

    SvaraRadera
  2. Hehe, Jag läste fel. Tyckte de stod bensinångorna får aldrig vila. Får nog ta och kolla synen. Hehe.

    SvaraRadera
  3. Vad är de för skillnad på blogg och blogg?
    Kollade in denna bloggen...

    http://nettanbutterfly.blogg.se/
    Försök att slå de. Jag blev impad... :)

    SvaraRadera
  4. oki siss. Låter bra. Får typ öh... kolla med löplabbet. Se om jag hittar ngt. Och hur mkt de skulle kosta. Det är ju tight med pengar nu, men efter turk kanske man har lite. :)

    Haha bensinångorna VÄLDIGT NÄRA BENHINNORNA. Finns ju inte ens ett Å i de...

    Skillnad mellan blogg och blogg?
    Att hennes är mer avancerad och påminner om hem Webbsida? Och att min bara är lila med text och bilder ibland?
    Försöker du trycka ner min blogg. Bara för att hennes såg så bra och fin ut? :´````````(

    SvaraRadera
  5. Donnan. Du tar ju helt fel. En blogg kan alltid utvecklas.

    SvaraRadera
  6. Eller så skriver man bara precis som man alltid har gjort. Och hoppas att folk tycker om den ändå!!!!

    SvaraRadera