onsdag 8 juni 2011

äter som en häst, tyst som en mus

hahahahahhahahha
EN GÅNG TILL
hahaahahahahahahah

ok?

Ne men onsdagen var så att vi gick inte till skolan OCH JAG BER OM  URSÄKT ALLA KLASSKAMRATER. MEN FÖRSTÅ OSS KARNEVALARE OCKSÅ

lööööööövee caps lock

Men vi städade lägenheten, vi fiska, vi åt mat, vi va med madde, vi åkte och hämta mitt körkort.
Vi hade en awesome dag!
Träna förut. OCH OMG VAD SVETT DE VA.
Helt OMG och jag känner mig så duktig. DUKTIGA JULIA.

ok förlåt ska tona ner lite

mhm..

Men jag njuter av att de snart är sommarlov. Lööööövveee it!

Igår va det kul. Okej mkt hände. Men jag vet bäst iaf. Och det var kul. Dock tycker jag synd om Simon som ska städa efter allt röj.

mhm.

Min dag var med emma green btw. Hon gäst blogga förut. (Y)

Chaoooooooooooo!

2 kommentarer:

  1. SV: När som men som ett mellanmål mellan de stora målen. Innan eller efter träning funkar också bra. Eller som godis på helgen=)

    Hade ni roligt på karnevalen?? Hände det något roligt?? Saknar dig!! Ring om du vill prata nu när mummsen är borta. Vi kommer hem på fredag. Ses i helgen? <3

    SvaraRadera
  2. ja jag tror vi ses i helgen. nej det är ingen fara än så länge. Tiden går så fort så man märker nästan inte :) PUSs

    SvaraRadera