onsdag 8 juni 2011

Bloggar-Gäst.

tjeeenare faaan. 
Greeny här...även kallad Emma eller Emo. 
idag ska jag testa på blogglivet, ska bli intressant. Just nu sitter en sleten julia bredvid mig med en kopp kaffe i högsta hugg. skabb1
igår var de karnevalen och vi kleta av massa grönfärg överallt så de ä bara att sätta igång med städningen. men de va skit kul. men helvete va ont i benen man fick!!!!


fan märker redan att de inte är kul att blogga.....va fan ska man skriva om??????
NÄ nu ska ja sluta waina. slapp städa i köket idag så jag är nöjd. 
helvete va många tittare julia kommer få nu efter att jag har gästbloggat. hihihihih. 


funderar starkt på att gå till hemköp o äta tills ja rullar hem till skara, fast faan ja har ju bilen. Fundar också på att gå o köpa en kebab o trycka in i käften på julia bara för att ja kan :D
hon ser så jävla sugen ut. 
här är en extra het bild på mig. vill nu nå mig så finns ja på 0736897805! 


nu ska ja städa som en maniac och dunka musik tills grannarna klagar. 
ha en fortsatt awesome dag! 

1 kommentar:

  1. De hade varit mer spännande att haft Julias nummer.

    Din beundrare ;)

    SvaraRadera