tisdag 21 juni 2011

Vadå äckligt trött??????

Nu sitter jag i bilen hem från Ikea. Usch jag ca skit nervös förut, när vi skulle bära in allt i släpet så va vi skitosäkra på om allt skulle få plats. Och till min lycka fick allt plats. Omg, mitt hjärta va så nervös att de låg typ på marken. Nu är ju nästa jobbiga grej att få in allt i lägenheten. Det kommer vara jobbigt, men allt för att de ska bli klart till midsommar. Mina kära vänner ska ju fira ihop med mig. Klart jag hinner. Har ju typ hästkrafter. Wow. Men jag hatar att åka bil. Så tråkigt. Det är jobbigt, ont i ryggen, och ont i huvudet. Haha klaga 3000. Men en kul grej är att solvej visar sig lite under molnen. Men hon är en jävla slampa nu för det ända hon gör är att vara med en massa moln och Oskar. Fuck henne.
Men vi hittade allt på Ikea så de är inte mkt som fattas.
Wonderful!!!!!!!!!!

One amasing fuck to you! <3

5 kommentarer:

  1. Åskar* Och jag kommer och hjälper dig med att packa upp allt och montera ihop allt din lilla solvejfucker :D!

    SvaraRadera
  2. Julia är the Solvejfucker ;)

    SvaraRadera
  3. Solvej är ett namn. Oskar är ett namn, så såklart heter ju åskan Oskar.
    KÖTTHUVVE 3000!!!!!!!!!!!!!!!!

    I know. ME GUSTA

    SvaraRadera
  4. De är rätt de julls!!! dessutom solvej kommer ifrån mig=P

    SvaraRadera