fredag 1 juli 2011

Tv4, kaffe och flugor i ansitet

En morgon som idag är precis som alla andra.
Vaknar, går upp, pissar, fixar frukost, sätter mig framför tv:n, fixar kaffe, dricker, behöver efter ca 20 min gå på toa och "rensa tarmarna", sätter mig framför facebook, tittar tv.

Sedan så börjar jag med dagen.
HAHAH
FMI
FÖR MKT INFO
men kanske inte.
Nu vet ni precis vad jag gör på morgonen.
Om jag inte haft en inneliggare hos mig
då ser den annorlunda ut.
Men idag då.
Har tänk gå till GYM1 och träna.
Fast innan de ska jag städa.
Sen ska jag dra lite till farmor och tjöta och bara bli irriterad över att hon är seeeengångarn 3000
Sen tänkte jag handla. Behövs nu tror jag.
Sen ska jag träffa J.S Tror jag. J.S är en sån dära som är HUR KASS SOM HELST PÅ ATT GE MIG INFO
men det ska bli kul
Mkt tjöt lix
Sen ska jag på räkfrossa hos siss.
MUMMMA
Sen ska jag jobba igen ikv.
Slutar 24.00
Men det ska bli chill.
Hela dagen känns jätte chill.
Så chill att de känns såhär.


" så chill så det känns såhär"
Bra förklaring*
Nja.
Men jaaahaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar