måndag 27 juni 2011

GästbloggARN!

Woooohooooo :D nu äre ÄNTLIGEN min tur att få skriva här! Jag lovar - jag är Julias mest trogna läsare.. är inne här och kollar minst 1 gång i timmen.. No life. I know! Iaf.... Julia har ju inget internet i sin nya lägenhet.. FAIL! Men jag har ett mobilt bredband, som hon får låna :D fast de funkar aldrig när julia ska använda de.. HAHA! Mhm, vad ska man skriva.. JO! Jag ska göra en lista!

Min lista på saker jag är så jävla fucking förbannad på eller bara stör mig allmänt på!
* Min tumme. Den är helt fuckt up och jag har match imorgon och på torsdag. k.u.l.
* Att julias teve inte funkar.. eller att hon inte har ngt nät..
* Att de flesta tjejer har typ panik över hår, kläder, allt typ.. jobbigt.. Tur att man inte är sån! :D
* Att de lxm bara är fuktigt och äckligt i luften.. blö när allt klibbar!
* Att de är 1 vecka och 5 dagar till jag fyller år..

Nu kommer jag inte på mer.. menmen, :P Ikväll ska mina 4 brudar ut utan mig.. för jag är inte 18... de är Sofia, för hon fyller idag :D

Vill ni veta något helt ointressant? Klart!
Öh, jo :D jag sov bara... 3 timmar inatt.. sen har jag spenderat 7h på dagis.. jag lär sova gött inatt! :D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. hoppas ni känner att er tid som ni har lagt här är totalt bortkastad! :D

Fluffy tackar för sig för denna gången!

3 kommentarer:

  1. Hehe. Jag är oxå en trogen läsare. Prenumererar på hennes inlägg så när hon skriver något nytt så kommer de direkt till min mobil.
    Vet ju inte riktigt vart Julia flyttat men man kan ju alltid kolla om de finns trådlösa nätverk i närheten som är öppna. Då går de ju alltid logga in på ;)

    SvaraRadera
  2. GästbloggARN säger: Jo, de sa även en fågel i mitt öra men detta har vi testat och det har inte funkat.. tyvärr!

    SvaraRadera
  3. Du kanske testade på fel sätt ;)

    SvaraRadera