tisdag 21 juni 2011

Kaffe utan mjölk.. inte gött!

Okej idag ska jag och mina siss och mamma åka till IKEA och shoppa sönder. Hahah behövs verkligen. Har typ inget i mitt vardagsrum. Men ja som sagt, IKEA idag. haha så kul att IKEA måste ha stora bokstäver. För typ ikea låter inte lika stort.
Okej. Kul
Men igår la jag och Pappsen (Putte) In alla saker i köket. Typ tallrikar mm. MAN VA TRÖTT. OCH MAN TYCKTE ATT ALLT VAR KUL.
Typ så.
Men det som är kvar är IKEA och så. Sedan blir de lite småhandla på typ ÖB och en vanlig mataffär, ICA HJERTBERG- Skärtberg.
Okej .
Idag bryr jag mig inte om att Solvej gömmer sig. Ska ändå tillbringa allt inomhus, men fuck väder.
Jävla väder.
Men aa
Hoppas de blir bättre under midsommar
annars.... jävlar
Fuck
Men a

Förlåt.

Vi hörs ikv, kanske.
KÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar