fredag 24 juni 2011

MIDSOMMAR

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SNYGGGA MÄNNISKOR!!!!!!
Det är midsommar och min lägenhet är KLAR!
Så underbart.
okej inget internet eller Tv...
MEN LEVER VIDARE ÄNDÅ
haha
Men nu så är helena (som hela tiden gör sönder mitt bord) här och victoria som öh typ är den som ser till att "dricka" dricks upp....
Sofia är här och neutral men kommer med sina överraskningar.
Nu kom Clara och hennes vimsiga FAST I LÖÖÖÖÖVE IT ord, meningar och typ ahhh massa.
Vi är här hos mig och jag mår kalas. ÄLSKAR ATT ALLT ÄR KLART OCH ATT DE ÄR SUPER FINA TÖSER HÄR för mig själv.... hehe
hehe
hehe
HEHHEE
Men ah okej men jag skriver mer imorrn.
Eller ne har ju inget jävla nät.
Men ah får se.
PUSSSSSSSSSSSSSSSS








okej ja så här funkar de hos mig...
PUNKT
<3

2 kommentarer:

  1. BÄST SÄLLSKAP! NI Är BÄST! :D <3 älskar er alla!

    SvaraRadera
  2. De är ju skönt att va utan både tv och internet. Då får man lite lugn och ro. Men du vet väl att di kan koppla mobilen till datorn och på så sätt surfa med dator ;)

    SvaraRadera