onsdag 22 juni 2011

Tre ägg och chili. Mer behövs inte nu

Vfr är allt så jävla tråkigt. har haft fullt upp alla dagar men idag kunde inte putte hjälpa mig med flytten och mamma jobbar och jag har ingen bil så jag kan inte heller göra ngt.
Och nu sitter jag och har TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT.
Kanske ska plocka jordgubbar sen
Men Solvej är borta
Men ah
Nästan depp-varning på mig nu
Ne men hur kommer de sig att när man gör ngt, varje dag, längtar man nästan efter en ledighets-dag men sen när man är ledig NÄÄÄÄÄÄH DÅÅÅÅÅÅ SKA MAN VARA RASTLÖS.
Och jag har liksom ingen att va med. Eller jo. Men ne för jag har saker att göra men jag är uttråkad för tiden mellan sakerna gör jag inget och då är allt KUKTRÅKIGT.
Och vädret gör ju inte allt lättare, liksom man kan inte ens vara ute och typ inte vet jag, sola?
Ne man får sitta inne och kolla på "Skål" eller " Våra bästa år"
DEPRIMERANDE
Det roliga är att nu ska jag visa en bild som är kul:


Så är det för mig hela tiden idag.
Det suger jätte mkt..... typ.... kaninkulor

Så ehh.....
Men ikv ska jag träna. GÖTT MOS EEHH
får se kanske blir dubbelpass. får se, får se

http://existenz.se/out.php?id=35932

KOLLLLLLLLLA! HAHHAHAA
Men den är lite äcklig så kolla med föräldrarnas tillstånd*********

2 kommentarer:

  1. Du är ju smal som en planka. Killar vill ju ha lite att krama om ;)

    SvaraRadera
  2. hahha planka va att ta i. Bobbis och höfter har jag allt. Men känslan inne är stor(tjock/fet/dallrig om man inte tränar som man vill. Man blir "tjock" på insidan och de slutar typ med att man inte har så bra utstrålning.
    Dessutom "MIG FPR MAN KRAMA" och de gör jag med stora öppna armar. ALLTID. ;D

    SvaraRadera