måndag 6 juni 2011

Hatten sitter fint

LEDIG idag!!!!!!!!! Unnnnnnnddddddeeeeerrrrrrbbbbaaaaaarrrrrrtttttttt!

onödigt I KNOW!

men iaf. Dagen igår var hur skönt som helst. HADE en slapp dag! WONDERFUL. Kolla på The notebook och den filmen är underbar. Som jag sa till emma " man känner sig lite forever alone" när man tittar på den. Och jag klämde allt fram en tår. HAHA
men jag slappade hela dagen fram till halv 5 då tränade jag. Eftersom alla människor inte tränar längre å grund av Solvej så var vi 4 totalt med coren. HAHAHa helt sjukt. Men svettig blev man (Y)
Sedan lite allt oplanerat kom Emma ca 9 igår. Hehehe. Vi gick ena runda och roade oss.
Sedan tar vi bilen EFTRRSOM VI BÅDA ÄR BIL KÄRA så åkte vi till småbåt tjöta sönder örat. MYSIGT.
Jag kom hem. Var skithungrig. åt smulor.

Idag är det en sån där dag då jag tar den som den kommer . Det ända jag vet är att siss kommer, och att jannike och jag ska kollla schema om vi jobbar mkt ihop. Sedan får vi se.
FRiskis är itne öppet idag så ingen träning :( FÅR VARA EN JULIA ÄR VÄLDIGT FET- dag idag.

Riktiga favoriter. Allt finns i garderoben   


Kaffe är super för mig.

1 kommentar: