onsdag 29 juni 2011

ÅH SÅ JAG HAR SAKNAT

Har saknat att inte kunna skriva här. USCH jag har bott i hemma hos mig nu sen midsommar. Coolt det har gått bra. Men har inte haft TV OCH INTERNET och jag SPYR PÅ DE. Men igår fick vi igång tv så det funkar JAAAAAAAAAAH!
underbart höll på att dö av njutning.
- okej..
Men nu skriver jag från mammas nät. Men har skaffat eget nät nu. Mobilt. Lite knepigare men det är billigare.
Nu när man bor i egen lägenhet så kommer det ju mer kostnader. Asså det gör inte så mkt.
Men man får tänka om liksom. Va lite snålare och aah TÄNKA.
Men när man fyller 18 då är det LAPPAR, LAPPAR, LAPPAR som gäller. Hatar lappar.
SÅ FULA OCH JOBBIGA.
Men aja fan så äre att bli vuxen och grejer.
Men jag ska snart ha inflyttnigsfest.
Dock kommer inte alla jag skulle vilja kunna komma.
Men jag kommer att lite fest här och där.
Så möjlighet finns alltid
Annars är det att ringa på.
Är oftast öppen för förslag
( i alla lägen)
Men aah nu bablar jag så jävla mkt
OCH FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA HÄR!
Min gästbloggare fick ju skriva mitt förra
Lite uppdatering lix
Men det va lite mer hur fluffys liv va för tillfället.
( kan va kul de med att läsa om)
Utan att jag skulle låta för oseriöst, för hennes inlägg va kul.
:D
Men ah ska ut på stranden idag MUMMMMMMA!
Sedan ska jag träna ikv.
Jobb Tors-Sön LITE BAJSIGT men det är okej.
Okej.

 Tyckte de va fina på mig.
Jag ÄGER/GÖR ju lixom korten!
KÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar