lördag 4 juni 2011

jordgubbe mot mina läppar

En superkalas dag verkligen. Igår var det så sjukt awesome så det bara SKREK om det.
HAHA

Men igårså gick man lite på stan och inprincip var den med Jannike hela dagen. Vi gick på stan och handla lite små goa saker. Och jag för första gången skulle färga håret mörkare hemma. Så köpte även hårfärg. (YYYYYY) tack vare emma så blev det tjusigt.

Efter att vi färga håret, stack jag till Jannike igen. Vi tog en tripp till Sjölunda. WONDERFUL och det var så härligt. Vi åt jordgubbar. MYSIGT 3000

Sedam chilla jag till Siss lägenhet för att sköta katterna. HAHA ja.

Nu då. Lördag morgon och det är VARMT ute. HELT UNDERBART. Dock ska jag jobba från 21-1 ikv. Men jag hinner nog njuta lite ändå.
Ska snart till friskis. Dock glömde jag byxor så ska nog träna i mina trosor bara. De är ju svarta så ingen ser väl att de är vanliga trosor.

Mhmmmm.

Ska även möta Clara och Victoria. Awesome.
Sedan ska jag träffa Jannike igen. Vi ska till en pöjk som ska sluta donken. Så vi hinner säga Goodbye till honom. Sedan ska jag jobba. USCH det är crousing STAVNING**** ikv så det kan bli lite intressant. ELLER INTE, KANSKE BARA BLIR JOBBIGT.
Wich me good luck!

Gillar du vin? Jag gillar wienerkorv.

2 kommentarer:

  1. Jordgubbar mot mina läppar. De låter ju underbart. Vad kul att du ska jobba i kväll ;)

    din hemliga beundrare......

    SvaraRadera
  2. Hahah ah titta förbi ikv dåe. Då kan du spana ;D

    SvaraRadera