torsdag 30 juni 2011

Kaffe

Okej kaffe är en kaffeböna som man rostar. Sedan maler man ner det till pulver. När man maler kaffe kan man mala:
Brygg
Kok
Espresso
Med flera
Lätt
Mellan
Mörk
Snabbkaffe.
Snabbkaffe är inte riktigt kaffebönan.
Det är kan man säga resten av kaffebönan. Med lite böna.
Jo mörkare kaffet är desto mer "bränt" smakar de. Och de smakar mer rikt.
Jag företar Mellann/mörk rostat.
Min favorit är Gevalia Ekologiskt.
Den är jätte god. Dricker man ca 2-3 koppar på morgonen blir man piggare och man behöver sakta men säker bajsa. Då är de skönt.
Dricker man kaffe förbränner man mer kalorier.

Så det är sådär man ska skriva om man har titeln "kaffe"
HAHAHAHA
Lite kul ändå.
Testa sina kunskaper.

Ska bada idag med. Men inte lika länge, ska dra ca 15 tänkte jag för att jag jobbar ikv.
Vill helst hinna typ äta, duscha och så innan.
Kaffe Gevalia Ekologiskt 500 g

Hahha
Förlåt.
Ni som inte gillar kaffe LÄS INTE DETTA INLÄGG!
haha för det är ju typ försent nu.
Vet att jag är lite slug.
HAHA
<3

2 kommentarer:

  1. Kaffe är gott men latte...ja tack!! Jäää alla som vill se två hotta brudar ikväll ska ta en sväng förbi donken då jag å julls jobbar!!!:-P

    SvaraRadera
  2. HAHAH ja precis :D::D:D:D:D vi gör eran mat extra god ;)

    SvaraRadera