måndag 13 juni 2011

Antingen ska man vara liten eller så skär de in

Ne förlåt jag har varit dålig på uppdatering. Har varit sugen flera gånger på att skirva in ngt men har hela tiden varit upptagen. HAHHA Jag skriver typ bara på kvällen och har haft annat varje kväll nu så de blir lite dåligt.
Förlåt?

Okej.

Vi som går på Hr ska fixa och dona med studenternas mat och de är de som mina sista dagar går ut på. MEN DET ÄR JU INTE SÅ KUL. För det blir så slappt att man är typ skit trött.

OKEJ DÅ VET NI de. Jag tycker om att påpeka tråkiga saker.
hahahaha

Men idag träna jag, gick inte bra

Sola igår. Och solvej gjorde att det gör ont på bröstet. ALLTSÅ HELA BRÖSTET INTE SJÄLVA BRÖST SOM I BOBBIS.
Hatar när folk tror att man menar bröst som i fettvävnad/muskel/bröstvårta. lixom

Okej idag gjorde jag och axel choklad nakna. Det tog 2/5 timme. JOBBIGT för både ben/rygg och huvud. hehe....

köpte kläder förut. Eller plagg. Typ shorts. Jeans..

K-bry.

Men jag känner mig fräsch nu. Det är gött. Super.

fast mina strömpor är missfärgade. INte kul.

Men ah


Smek och mer smek. (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar