söndag 23 oktober 2011

Salt på ägg intryckt i käften på mig

Härliga söndag!!!!!!
Har fottat med Jannike idag. Det var nice. Så en bild är tom Pb på Fb. Hahah
Men kan visa en annan som hon tog också.
 Fick ni en stor bild.
Men det var mysigt. Och vädret va ju helt underbart idag!

Sedan kom min fina kusin och hennes dotter Line. Så dom va här en snabbis.
Sedan åkte jag till farmor och spela DAMPAAAADAMMMMM:
Yatzy
(Y)
Älskar det spelet för tillfället.
Jag vann 3 av 4 gånger.
Jag är så king!

Hahha farmor är så söt när det inte går som hon vill.
Haha

Okej nyss nu så tränade jag också.
Dock så är mina benhinnor FUCKADE så det gick ju kanske inte så jätte bra.
Men men. Duger gör det ju.
Nu har jag ätit och väntar finbesök.
Dock kanske hon har med sig godis.
Så jag ska försöka hålla min Lite. Vill inte förstöra träningen för mkt.

Okej måndag imorrn.
GIssa vad
Jag jobbar på tisdag till 20.
Vilket betyder att ... jag missar Håkan och Karins pass.
Usch
:(
Ledsen 3000.
FAN!
Äskar ju deras pass!

Jaha ah får la vänta då.

Okej ska dra nu.


Hejdå


Puss <3

2 kommentarer:

  1. Vad fina bilderna blev!! Eller de två jag sett iaf. Får väl titta när jag kommer hem i november:) vill oxå ju!! Kanske kan boka jannike en dag men vet dock inte när för hon åker väl snart?:)

    Saknar dig siss <3

    SvaraRadera
  2. jag saknar dig siss <3 hon åker i sluet av nov :(

    SvaraRadera