torsdag 6 oktober 2011

HAAAAALLLLÅÅÅÅÅÅ era sjukt SEXIA människor

Idag har det filmas. Hela dagen lång.
Nä det tog ca 4 timmar. Så det var skönt.
HAhahhaha längtar till det är klart.
HAHHA kommer bli awesome!

Ikväll ska jag TRÄNA!
hihihihihihihihiih
Station Medel!
Emelie ska med!
hihihihi min lilla sötis.
Vet ni va?
Det är FREEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAG imorrn!
ÄNTLIGEN!
hihihih
Jag längtar!
HIHIHIHI
Jag är så jävla taggad nu känner jag.
Förut typ i morsche var jag lite småsur.
Efter att det gick så bra med filmningen så.
HIhih
Sen fick jag 2 SKITROLIGA meddelanden på fb.
hihihihih
Julia är glad.
Sedan köpte jag nya kläder som jag ska ha imorrn på Stadt.
FAN VAD JAG SKA DANSA SÖÖÖÖNDER MINA BEN!
hahah ne men typ så.
Är sjukt taggad!
Och gissa vad, täntke tom med gå nästa fredag.
Blink, blink..
hihi
Ska bli sjukt nice.
Kom fan på att jag går i 3:an så OFC man ska festa exrta mkt?
Så jag ska sluta säga nej och hänga med ist!
Verkar fan fett nice ju!

Sedan så.... okej jag ska jobba 10-19 på lördag.
Sitter inte lika BRA om min midja.
Men gissa en annan sak, jag tycker det ska bli kul att jobba.
Jag tycker det går så bra att jobba.
hihihi
Asgött!

Vet ni va.
Julia är just för tillfället JÄVLIGT taggad.
Och det kanske avtar, men då fixar jag ny dos av taggighet och vips så är jag TAGGAD igen.

hihih
De ni!

Nu ska bilder upp på mig bara för det!






Kolla, det är jag på bilderna!

hehe.... fun
Funlight*

Puss <3

3 kommentarer:

  1. du tar skit konstiga bilder! :D fan skrattar högt när jag ser dom alltså! ;)

    SvaraRadera
  2. hahahahhah vet du va, BÄSTA KOMMENTAREN EVER! :D

    SvaraRadera
  3. i knöööww!! :D jag är bäst så ;)

    SvaraRadera