torsdag 27 oktober 2011

1 dag kvar sen är det en härlig fredag som kommer

Hej alla fina.
Idag är det väl en chill dag. Har ingen skola idag. Skönt.
Idag ska jag träffa en jätte söt liten tjej. Vi ska luncha ihop. Ska bli mysigt.
Efter det har jag tydligen lovat bort mig till en annan runt 15.30 så ah.

Sen ikväll ska jag träna station medel. Ska bli awesome! Har inte tränat sen i måndags!?!? Så det ska bli skönt.

Hade det bra igår. Va väldigt trött när jag kom hem. Men allt var jätte bra igår. Får se hur allt blir sen.
Mami kom hem igår.
Åh henne hade jag saknat en del kände jag när hon kom.
Det är sjukt att ibland kanske man inte ens slänger en tanke till personer. Men sen när man väl träffar dom upptäcker man hur mkt man egentligen saknar dom och uppskattar dom.

Fan vad jag skriver trök nu för tiden eller?
Skriver aldrig sådär "kul" längre.
Men men. Det blir faktiskt lite så.
Jag skriver ju det jag vill skriva. Då blir det lätt som det blir.
Dah....!

Snart är det lov vafan?
Ska bli sååååååå gött!!!!!!!!
Ska ju till Stockholm! =)
Ska bli sjukt kul!
Längtar massa!

Nej nu måste jag få det lite fint hemma.
Typ städa?
Dammsuga.
Få iordning det.

Typ så ja.




Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar