onsdag 19 oktober 2011

Godmöööörrra!

Sitter på en kurs som jag inte skulle ha egentligen.
DIETIK OCH MATLAGNING!

(spykänsla 3000)

Men men, det får väl duga. Kan liksom inte göra ngt åt det.
:((((

Jannike kom igår och höll mig sällskap fram tills min träning va kl 18.
O-M-FUCKIN-G!!!!!!!!
Älskar verkligen de passet. Tar i så jag nästan spyr.
Så ska det ju va.
:)))))

Idag fyller min lilla jesper också.
Hihihihi
Tycker så mkt om den pöjken!
En sådan törr vänskap som vi har tillsammans.
Kolla vilken snygging!

hehehe... Han fyller 19 år idag.
Grattis till honom.

Idag så är det onsdag.
Vad händer idag?
Vet inte. Får se.
Beror liksom på lite.
Det går lite sjuka här.
Så ah får se.
Fun
Funlight*

Nä nu ska jag tillbaka till kursen
KUL
MEN NEJ SA JAG JU FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hahha

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar