lördag 1 oktober 2011

nä..... gör om det ist

Förlåt, jag ska berätta gårdagen och vad jag har tänkt göra idag.

Igår, jag slutade tidigt från praktiken GÖÖÖÖÖTT så det man gjorde var det vanliga, man städar hemma osv.
Sofia kom sen kl 17 så väntade vi victoria och så åkte vi till inflyttningsfesten.
Det var SKITKUL där. Alla var awesome. Helt avslappnad.
Då gillas det ännu mer.
Efter det blev det Stadt iaf. Hade verkligen inte tänkt de. För ah vill inte lägga pengar på Stadt om jag inte är säker på att jag vill gå ut liksom. Men killen som va med på festen, hahahhahaha han bjöd mig sofia och Helena som ville vara med oxå på inträdet. Hahahhah
Så inträdde va ju "gratis"
NICE!
hahaa

Jag träffade en del när inne.
Men det var lite problem, så jag blev på ganska dåligt humör direkt.
Så halv 2 åkte vi hem. Det var skönt.

Så idag då?
Ska städa
HAHA NE FÖR DET ÄR JU NGT NYTT FÖR ER ELLER HUR?!?!!?
ne men ska göra det iaf...
Sen funderar jag starkt på att springa och sedan träna kl 15.
Skulle fan va gött att röra kroppen lite.
Jobbar 11-20 imorrn så det blir inte så mkt mer med söndagen.

Sen är det måndag igen... haha
Men faktiskt, så har jag ingen ångest.
Har fan aldrig ångest längre. Liksom vfr ska man ha det?
Däremot kan man vara nervig eller vara på mars.
Det är min stil. Fast det är det egentligen inte, men jag väljer inte själv så.

Ne men det är väl typ så det ligger till. Kanske skriver sen? Om jag har ngt att säga.
Det har jag oftast ändå.
Nästa vecka ska bli awesome har jag bestämt.
Inget ska stoppa mig nästa vecka.

Fan, låter som jag ska göra ngt under.
Det ska jag inte.

Sen vill jag ha lov.
Längtar som faaaaaaaaaaaaaan!
Och jul
Och vår
Och allt!
Fan är astaggad!

hihihiihihiiii


Puss <3
ska lägga upp ngn bild också.

hahah ser lite halv knep ut. Ser ut som att jag spänner mig. Typ shit, måste gå på toa och skita.

hihihi sött.
Detta var första kvällen ute på Stadt.

Puss <3 (igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar